Магазин меблів №1 в Києві
Обране

Працюємо з 10:00 до 20:00 без вихідних.
Тільки з питань оренди 050-750-75-46

Блог

Очікувані тренди в дизайні 2019 - Вінсан Грегуар

12.08.2018

З питанням про очікувані трендах в світі дизайну в 2019 році ми звернулися до деяких відомих декораторам і дизайнерам. У сьогоднішній статті ми розкриємо бачення на майбутнє французького трендсеттер Вінсана Грегуара.

Інсталяція House of Games, дизайнер Грегуар для салону Maison & Objet.
Світом правитиме екологічність не тільки матеріалів, а й екологія самої ідеї.
Вінсан Грегуар по справжньому авторитетний експерт в області дизайну, він представляє бюро Nelly Rodi на посаді креативного директора і курирує престижну в світі дизайну виставку Maison & Objet.

За його словами, споживач хоче купувати не просто предмети інтер'єру з метою необхідності, покупець хоче знати, де і ким вони були виготовлені і з допомогою якої технології. Справедливість і чеснота, турбота про навколишнє середовище повинні читатися між рядків в місії кожного виробника. В силу цієї закономірності фабричного виробника поступово витісняють ремісники хенд-мейд, а це значить, що в'язані, плетені речі будуть більш затребувані, ніж масове синтетичне виробництво одноманітних предметів. У підготовці вересневої виставки в Парижі Maison & Objet за заявленими учасникам та їхнім колекціям вже можна простежити спрямованість такого маркетингу.
Інстаграммний інтер'єр.

Оформлення інтер'єру для того, щоб, перш за все, продемонструвати його в соціальних мережах, - такий тренд показної моди надзвичайно актуальне найближчим часом.
Схоже явище можна було спостерігати в епоху французького бароко або вікторіанського періоду «денді» в Великобританії, коли створювалися окремі демонстраційні зали пишноти і статусу господарів, а потім запрошувалися в ці інтер'єри імениті гості. Зараз же, в епоху розвинених технологій, інтер'єр буде створюватися для краси в цифровому варіанті, для кадру. Для цінителів постів і лайків не цікавить якість матеріалів, а важливий зовнішній приголомшливий красивий вид. Тому виробники орієнтуються на театралізовані і яскраві деталі в інтер'єрі для ексгібіціонізму, а також їх видимий блиск для створення в кадрі розкішних декорацій. Для інтер'єру в стилі декорованого фотостудії необхідними деталями є різноманітні джерела освітлення для постановки світла в кадрі, а також витончені дзеркала і дорогі брендовані аксесуари.
Інтер'єр як шоурум.
Трендсеттер Вінсан Грегуар (Vincent Gregoire) також підкреслює, що з'явився тренд інтер'єру в стилі шоурум залишатиметься і розвиватися в наступному році. Важливість в такому інтер'єрі становить ефектно оформлена гардеробна як салон елітного бутика, з демонстрацією колекцій дизайнерського одягу. Відповідно для такого тренду розвивається виробництво красивих дзеркал, консолей, пуфів і килимів.

Поділитися: